Friday, August 14, 2009

saya sayang rumah saya.anda bagaimana?

setelah seminggu duduk dirumah dan ternyata ia sgt membosankan.
hah.
kawan-kawan sekalian,cepatlah pulang.
aku tidak mahu mati didalam kebosanan.
kalau korang blk,boleh la aku menghirup udara skit.

aktiviti yang selalu aku buat adalah:

  1. makan (ini adalah kewajipan setiap org.tak leh nk dinafikan hidup kene makan)
  2. menonton television (astro nie asyik ulang cite yg same jelah)
  3. mengemas rumah (kdg2 la.bile kene pakse dgn mak bru buat heee)
  4. menunggu kepulangan adik yg terchenta (adakah aku mempunyai ciri2 kakak yg solehah?)
  5. menonton dvd yg aku sendiri pn tak tahu berape kali aku ulang.
hah.
bosan kan?
tapi takpe la.
aku tak kisah.
janji aku dpt blk rumah.
home sweet sweet home bebeh ;D

2 comments:

Nadeeya Khair said...

walau sebosan mana duduk rumah ia masih sesuatu yang paling menyeronokkan. setuju?

Afifah Hanif said...

saya setuju.
rasa mcm anak raja bila sekali sekala pulang ke rumah.