Friday, December 17, 2010

Adakah dia jodoh saya?

Entah la.Tak pasti.Tak tau samada dialah orang yang aku cari selama ini.Tak tau samada nk percaya atau tak adakah dia bakal bertakhta di dlm hati nie.Tak pasti.Aku tak nak menaruh harapan yang tinggi dkt dia takut2 nnt tak menjadi lagi.Nk kata sayang,tak tau la.Tp bila tgk dia bersama perempuan lain,hati rasa sesuatu.Adakah itu rasa cemburu?Pernah hati cuba nk sayang dia,aku dpt rasa perasaan itu tp kadang2 dia akan hilang.Perasaan aku mcm tak kuat dgn dia.Mcmana?Sayang mmg sayang tp entah la.Dia kata dia tak pandai nk jaga aku dlu dan skarang dia nk tebus blk ape yg dia dh buat dlu.Beri peluang kepada dia?Mungkin.Ahhh kalau fikir psl lelaki,smpai bila2 pn tak selesai.Satu benda yg aku ingat sampai skrang iaitu,Sayangilah orang yg betul2 menyayangi kita dan jgnlah terlampau menyayangi dgn orang yg kita sayang kerana suatu hari dia akan meninggalkan dan mengecewakan kita.Nmpknya apa yg aku percaya nie mmg dh terjadi pn dkt aku,so fikir2 la sendiri ;)

No comments: