Thursday, December 2, 2010

Lepaskanlah....

Tak tau apa yang dh jadi dgn diri aku nie.Hati rase meronta2 nak nangis!Tak tau apa sebab nk nangis.Yg tau skrg mmg rase nk nangis dan nk jerit sepuas-puasnya!Aduh,sshnye bile kita dh mula sygkan orang nie.Penangan dia takkan habis sampai la hati nie btul2 tertutup utk dia.Tapi hati ini takkan pernah tertutup pn untuk dia.Walaupun mulut kata yee aku akan buang dia dlm hidup ini tp hati takkan pernah menipu kita.Sedaya upaya aku utk lupakan dia dengan berbagai cara.Cuba mencari pengganti yang lain tapi hanya dia seorang saja yang lain dekat dlm nie.Hanya Allah saja tau mcmane perasaan tue.Aku cuba melupakan dia dengan asyik bekerja dan menyibukkan diri dengan benda2 lain tapi masih di sudut hati hanya dia saja.Orang lain nmpk aku gembira tp di sebaliknya biar aku seorang saja yang tahu.Mmg orang nampak aku hati kering,takde perasaan tp di dalam jiwa aku cepat tersentuh.


Ya Allah, kau biarkanlah aku jatuh cinta sekali lagi dan kau lupuskanlah ia di dalam ingatan aku.Aku dah tak berdaya lagi Ya Allah.Jika ini jalan yang terbaik untukku Ya Allah aku terima dengan hati yang redha.Kabulkanlah permintaan hambaMu ini Ya Allah.


Bagi orang yang disana,setiap hari aku akan berdoa moga kau bahagia dengan orang yang berada disekeliling engkau. Aku akan berdoa moga engkau dapat capai dengan apa yang engkau hajatkan.Aku akan gembira jika engkau gembira. Mmg takdir dah tentukan engkau bukan milikku dan aku tidak pernah menyesal dapat mengenali dirimu walaupun hanya seketika saja......

No comments: